بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
درباره وب
About Us
آرشیو مطالب
Archive
لینک دوستان
Links
امکانات وب
Codes
پر مخاطب ها
Favorite Posts
    خبرنامه
    NewsLetter
    عضویت
    Register
    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آمار سایت
    Statis-tics
    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 685
    تعداد کل نظرات : 1
    اختصاصی دوربین بی سیم

    دوربین مداربسته بی سیم، تصاویر را از طریق بی سیم به نقاط مورد نظر ارسال می کند و برای تامین برق از کابل استفاده میکند. برای مکان هایی که امکان سیم کشی در آنها وجود ندارد مناسب تر است و به دلیل صرف زمان کم برای نصب میان خریداران محبوب می باشد. دو نوع دوربین بی سیم وجود دارد، آنالوگ و دیجیتال

    آنالوگ:

    استفاده از این دوربین ها محدود شده است. دوربین‌های بی سیم آنالوگ در کنار سادگی و ارزان قیمت بودن اشکالات زیادی دارند که کاربرد آن‌ها را محدود می‌کند. در مرحله اول سیگنال این دوربین‌ها به شدت به شرایط محیطی و نویزهای الکترومغناطیسی حساس است. در واقع در صورتی که موانع موجود در راه زیاد باشند یا شرایط جوی مرطوبی در محل وجود داشته باشد سیگنال دوربین به شدت افت خواهد کرد.

    در مرحله دوم برندهای معتبر دوربین‌های مداربسته امروزه کمتر تمایلی برای تولید این دسته از دوربین‌های نشان می‌دهند و تنها دوربین‌های بی سیم قابل دسترسی در بازار ایران دوربین‌های با برندهای ناشناخته است که معمولاً عمر مفید بالایی نیز ندارند

    دیجیتال:

    دوربین‌ بیسیم دیجیتال معمولاً از تکنولوژی Wifi برای ارسال اطلاعات استفاده می‌کنند. این دوربین‌ها دارای نقاط قوتی نسبت به نوع آنالوگ هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به پهنای باند بیشتر برای انتقال اطلاعات، تأثیر پذیری کمتر از نویز الکترومغناطیسی و...

    علاوه بر قیمت دوربین مدار بسته، هزینه دستگاه ضبط تصاویر و لوازم جانبی مانند کابل، اتصالات، برق اضطراری و هزینه کار و راه اندازی را در نظر بگیرید. میتوانید با کمک مشاورین این هزینه هارا برآورد کنید و دوربین مورد نظر خود را خریداری فرمایید.

    شرکت دوربین مارکت ارائه دهنده دوربین های مدار بسته، دستگاه دی وی آر و پکیج های دوربین مدار بسته و کابل های رابط می باشد. دوربین مارکت مشاور، طراح و مجری است و به صورت آنلاین خدمات رسانی می نماید.

     


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 30 مرداد 1399 - 16:15 نویسنده : شایان بازدید : 327 ادامه مطلب
    اختصاصی دوربین مدار بسته بی سیم شیائومی

    دوربين مداربسته بي سيم از انواع دوربين هاي مدار بسته است كه اطلاعات و تصاوير را بدون نياز به كابل ارسال مي كند و از يك يا دو كابل براي تامين انرژي استفاده مي كند.

    دوربين‌هاي مداربسته بي سيم به واسطه هزينه‌ها و زمان نصب پايين‌تر، در بين كاربران امروزي بسيار محبوب هستند. استفاده از دوربين‌هاي بي سيم امكان نصب دوربين در مكان‌هايي كه امكان سيم كشي ندارند را فراهم مي‌كنند.

    شيائومي (Xiaomi) برندي نوظهور در زمينه لوازم الكترونيكي مصرفي است، اين شركت در سال ۲۰۱۰ تاسيس شد و با توليد محصولات باكيفيت و متنوع، به سرعت سهمي از بازار را از آن خود كرد. از جمله محصولات متنوع شيائومي ميتوان به گوشيهاي موبايل و لوازم جانبي اشاره كرد

     

    دوربين مدار بسته شيائومي ازجديدترين دوربين‌هاي تحت شبكه‌ي اين شركت است. اين دوربين براي استفاده در محيط‌هاي سرپوشيده مناسب است و نبايد در معرض آب قرار بگيرد. با دريافت اپليكيشن مخصوص شيائومي و نصب آن روي سيستم‌عامل‌هاي اندرويد و Ios ، مي‌توانيد گوشي هوشمند خود را به دوربين متصل كنيد. اين دستگاه از ابعاد نسبتا كوچكي برخوردار است و به‌راحتي در هر مكاني قابل استفاده است. به‌كمك قطعات مخصوصي كه در بسته‌بندي محصول به كاربر ارائه مي‌شوند، امكان نصب و استفاده از دوربين به صورت ديواري و سقفي نيز وجود دارد. يكي ديگر از خصوصيات كليدي اين دوربين، قابليت ديد در شب است. اين دوربين با ويژگي اينفرارد مي‌تواند تا فاصله 9 متر را در فضاي كم‌نور تحت پوشش قرار دهد؛ همچنين اين دستگاه به ميكروفون و اسپيكر داخلي مجهز است. شيار حافظه‌ي اين دستگاه از كارت‌هاي حافظه نوع MicroSD تا ظرفيت 64 گيگابايت پشتيباني مي‌كند. شيار حافظه در قسمت پايين لنز دوربين قرار دارد و براي دسترسي به آن بايد قسمت حاوي لنز را به سمت بالا حركت دهيد. با داشتن سري قابل حركت، اين دوربين شيائومي مي‌تواند تا ميزان 115 درجه به بالا و پايين ديد داشته باشد. چرخش 360 درجه افقي نيز ديد كاملي را از محيط اطراف در اختيار كاربر مي‌گذارد. تصاوير اين دستگاه از كيفيت FULL HD برخوردار است كه براي كاربرد اين دستگاه بسيار رضايت‌بخش است.

     

     


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 27 مرداد 1399 - 19:08 نویسنده : شایان بازدید : 369 ادامه مطلب
    اختصاصی خرید دوربین مدار بسته

    خريد دوربين مداربسته و دقت در خريد به دليل امنيتي بودن، بسيار مورد اهميت واقع شده است. اما درهنگام خريد، بايد به چه مواردي دقت كرد؟

    ابتدا بايد گفت كه در هنگام خريد از كسي مشورت بگيريد يا در مورد كالاي خود تحقيق كنيد و اطلاعاتي در مورد آن كسب كنيد.

    ميزان بودجه شما براي خريد دوربين مداربسته 

    اگر بودجه شما براي خريد كم است از دوربين آنالوگ استفاده كنيد، اگر براي هزينه  سقفي تعيين نكرده ايد دوربينIP  خريداري فرماييد اما اگر دوربين با كيفيت و هزينه مناسب مي خواهيد دوربين AHD بخريد.

     

    انتخاب برند تجهيزات دوربين مداربسته

    استفاده از برند هاي بين المللي و تاييد شده بهتر از استفاده از برند هاي نامشخص است و گاهي به دليل خريد قيمت پايين ممكن است سرتان كلاه برود پس خريد دوربين برند با قيمت خودش و كيفيت بالا مناسب تر از موارد ديگر است.

     

    انتخاب نوع دوربين

    در انتخاب دوربي بهتر است تنها معيارتان قيمت نباشد، كيفيت داشتن دوبين مداربسته و مناسب بودن براي آن مكان بهتر از خريد دوربين بيكيفيت به دليل هزينه هاست. حال بايد بدانيد دوربين را براي چه محلي مي خواهيد؛ براي ساختمان مسكوني، واحد تجاري، اداري و صنعتي

     

    بي سيم يا باسيم بودن دوربين

    گاهي افراد به دلايلي نميخواهند د رآن مكان سيك كشي و كابل كشي كنند يا شايد از سيم كشي و شلوغي خوششان نمي آيد، بهتراست از دوربين مداربسته بي سيم استفاده كنند.

     

    راهنمايي و مشاوره از متخصصان

    همه افراد تخصص كافي در همه چيز را ندارند و هر كس در كار و حرفه خودش متخصص است و هميشه بهتر است با كسي كه تخصص كافي دارد مشورت كند و يا از او كمك بگيرد. متخصصان و مشاورين دوربين ماركت، شبانه روز در حال خدمات رساني به مشتريان و مخاطبان خود است و شما مي توانيد بهترين خريد را با كمك پرسنل دوربين ماركت داشته باشيد.

     

     


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 27 مرداد 1399 - 19:01 نویسنده : شایان بازدید : 342 ادامه مطلب
    اختصاصی راهنمای خرید دوربین مدار بسته داهوا و هایک ویژن

    شرکت داهوا ارائه دهنده خدمات و محصولات نظارت تصویری می باشد. داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد. داهوا دارای چهار مؤسسه تحقیقاتی می‌باشد که عبارتند از مؤسسه فناوری پیشرفته، مؤسسه Big Data ، مؤسسه Chip و مؤسسه Video Cloud ، و همچنین از بیش از ۶۰۰۰ مهندس و کارشناس فنی تحقیق و توسعه که بر روی فناوری‌های روز در هوش مصنوعی ،IoT , Cloud services، ویدئو، امنیت سایبری، اطمینان از نرم‌افزار و دیگر فناوری‌ها کار می‌کنند بهره می‌گیرد. داهوا بیش از ۸۰۰ اختراع را تا سال ۲۰۱۶ به ثبت رسانده است. در سال ۲۰۱۵، شرکت داهوا رتبه دوم دنیا در داشتن بیشترین سهم از بازار در نظارت تصویر را از آن خود کرد. در عین حال، این نخستین شرکت امنیتی چینی است که استاندارد فناوری جهانی HDCVI را تأسیس نمود. علاوه بر این، داهوا در 10 شرکت برتر در ۲۰۱۷ رتبه سوم را کسب کرده‌است.

    هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فرآهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت های این شرکت در دو سال اخیر در  زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و … نیز بوده است.

    شرکت دوربین مارکت ارائه کننده دوربین مدار بسته، دستگاه دی وی آر و پکیج های دوربین مدار بسته و کابل های رابط می باشد. دوربین مارکت مشاور، طراح و مجری است و به صورت آنلاین خدمات رسانی می نماید. همچنین دوربین های مداربسته برند در شرکت دوربین مارکت، همراه با مشاوره توسط کارشناسان، نصب می گردد.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 15:47 نویسنده : شایان بازدید : 304 ادامه مطلب
    اختصاصی راهنمای خرید دوربین مدار بسته داهوا و هایک ویژن

    شرکت داهوا ارائه دهنده خدمات و محصولات نظارت تصویری می باشد. داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد. داهوا دارای چهار مؤسسه تحقیقاتی می‌باشد که عبارتند از مؤسسه فناوری پیشرفته، مؤسسه Big Data ، مؤسسه Chip و مؤسسه Video Cloud ، و همچنین از بیش از ۶۰۰۰ مهندس و کارشناس فنی تحقیق و توسعه که بر روی فناوری‌های روز در هوش مصنوعی ،IoT , Cloud services، ویدئو، امنیت سایبری، اطمینان از نرم‌افزار و دیگر فناوری‌ها کار می‌کنند بهره می‌گیرد. داهوا بیش از ۸۰۰ اختراع را تا سال ۲۰۱۶ به ثبت رسانده است. در سال ۲۰۱۵، شرکت داهوا رتبه دوم دنیا در داشتن بیشترین سهم از بازار در نظارت تصویر را از آن خود کرد. در عین حال، این نخستین شرکت امنیتی چینی است که استاندارد فناوری جهانی HDCVI را تأسیس نمود. علاوه بر این، داهوا در 10 شرکت برتر در ۲۰۱۷ رتبه سوم را کسب کرده‌است.

    هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فرآهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت های این شرکت در دو سال اخیر در  زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و … نیز بوده است.

    شرکت دوربین مارکت ارائه کننده دوربین مدار بسته، دستگاه دی وی آر و پکیج های دوربین مدار بسته و کابل های رابط می باشد. دوربین مارکت مشاور، طراح و مجری است و به صورت آنلاین خدمات رسانی می نماید. همچنین دوربین های مداربسته برند در شرکت دوربین مارکت، همراه با مشاوره توسط کارشناسان، نصب می گردد.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 15:45 نویسنده : شایان بازدید : 354 ادامه مطلب
    اختصاصی راهنمای خرید دوربین مدار بسته بی سیم

     

    مزایا و معایب استفاده از دوربین مداربسته بی سیم

    نصب راحت یکی از مزیت های این دوربین ها است. دوربین های آنالوگ و تحت شبکه برای نصب نیاز به استفاده از سیستم برق رسانی محل کار شما و نصب سیستم شبکه هستند. برای نصب دوربین های معمولی نیازمند فرد متخصص به این عمور هستید. کسانی که تغییر مکان می دهند و جای ثابت ندارند برایشان استفاده از دوربین مداربسته بی سیم بسیار بهتر از دوربین های دیگر است. جابجایی این دوربین بسیار ساده است. با استفاده از دوربین مدار بسته بیسیم به راحتی در هرجای که هستید به وسیله تبلت یا هر دستگاه دیگری به راحتی می‌توانید به شبکه دوربین خود متصل شوید و تصاویر زنده از محل کار خود را داشته باشید.

    در کنار مزایای خوبی که این نوع دوربین های وایرلس دارند؛ در زمان استفاده از آنان مشکلاتی هم به وجود می‌آید. این دوربین ها برای ضبط نیازمند اتصال بدون قطع به سیستم اصلی شما هستند. اگر این اتصال قطع شود این دوربین ها قادر به فیلمبرداری نخواهند بود. زمانی که دوربین شما بطور کامل بیسیم است باید هر چند ساعت یکبار باتری آن تعویض گردد؛ این مورد یکی از دیگر مواردی است که استفاده از این نوع دوربین ها را برای ما سخت می‌کند.

    مورد دیگری که توجه به آن مهم است محدودیت آنتن دهی این دوربین هاست. دوربین های بیسیم باید به سیستم اصلی نزدیک باشند تا ارتباط آنان قطع نشود. حداکثر فاصله‌ای که این دوربین ها می‌توانند از سیستم اصلی دور شوند 150 متر است که این فاصله نسبتاً کمی به دوربین های آنالوگ و تحت شبکه معمولی است

    میزان آنتن دهی دوربین‌های مدار بسته بیسیم در شرکت‌ها بسیار پایین می‌آید. دلیل این مسئله نوع مصالحی ساختمانی ای است که در زمان ساخت دیوارها استفاده شده است. از مهم ترین معایب استفاده از دوربین های مدار بسته بیسیم امنیت پایین آنان است. این مدل سیستم ها که از وای فای استفاده می‌کنند بسیار راحت در خطر هک قرار می‌گیرند.

    نکته نهایی اینکه قیمت دوربین مدار بسته بستگی به نوع آن، برند و کارکردش دارد و قیمت زیاد یا کم عیب محسوب نمی شود مگر اینکه تقلبی باشد.


    برچسب‌ها :
    شنبه 11 مرداد 1399 - 16:47 نویسنده : شایان بازدید : 402 ادامه مطلب
    اختصاصی خرید دوربین مدار بسته

    راهنمای خرید دوربین مدار بسته

    • انتخاب نوع سیستم و تکنولوژی

    بالاترین کیفیت مربوط به دوربین مداربسته تحت شبکه است. این دوربین ها دارای کیفیت تصویر بالا ، کابل کشی کم ، قابلیت ارتقای سیستم آسان ، قابلیت های نرم افزاری بسیار بالا و در کل راندمان کاری بالا اما قیمت اجزاء و همچنین خدمات نصب دوربین های تحت شبکه نیز بالا می باشد و در استفاده از این سیستم ها نیز تخصص بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ AHD-HD نیاز می باشداما در صورت عدم نیاز به کیفیت بسیار بالا و قبول کیفیت تصویر خوب و با قیمت بسیار پایین دوربین های آنالوگ AHD) HD) انتخاب بسیار هوشمندانه ای می باشد .

     

    • شکل ظاهری دوربین چگونه باشد

    دوربین های بالنز فیکس و بدون قابلیت چرخش در مدل های دام ، بالت و مینیاتوری بیشترین استفاده را دارند .اگر محل نصب دوربین های ما محلی دکوراتیو و فضایی غیر صنعتی دارد و عدم وجود یک دوربین مداربسته جلب توجه کننده مورد نیاز است حتما دوربین های مداربسته دام یا سقفی را به شما پیشنهاد می کنیم که این دوربین ها در انواع پلاستیکی و فلزی وجود دارند .حال اگر محل صنعتی و یا فضای بیرونی مورد نظر است و یا فضایی است که دیده شدن دوربین خیلی اهمیت نداشته باشد و یا حتی لازم باشد از دوربین های بالت استفاده می گردد .از دوربین های مینیاتوری نیز در مواقعی استفاده می شود که نیاز باشد به صورت کلی دوربین مخفی نصب شده و دیده نشود چرا که این دوربین ها بسیار کوچک بوده و قابلیت مخفی کردن بالایی دارند .

     

    • برای چه محیطی دوربین می خواهید

    اگر دوربین مداربسته جهت محیط بیرون نیاز است حتما از دوربین های ضد آب IP66  استفاده نمود و در صورتی که نیاز به ضد ضربه یا ضد انفجاربودن دوربین مدار بسته نیز احساس می شود ، می توان از دوربین هایی با آن قابلیت ها بهره جست. اما در صورتی که نیاز به استفاده از دوربین در فضای عادی و داخلی وجود دارد می توانید از دوربین های فضای داخل استفاده نمود و در هزینه صرفه جویی نمایید .

     


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 19:30 نویسنده : شایان بازدید : 358 ادامه مطلب
    اختصاصی خرید دوربین مدار بسته داهوا و هایک ویژن

    بسیاری از مشتریان و خریداران دوربین مداربسته، بین قیمت و کیفیت محصول دودل و متردد می شوند و نمی توانند انتخاب درستی داشته باشند، دراین شرایط بهتر است به مشاور مراجعه کنند و از او راهنمایی بگیرند . بعضی از وب سایت ها هم هستند که بر اثر نصب دوربین یا فروش آن، تجربه بدست آورده اند و تجربه خود را از طریق وب سایت ها به اشتراک می گذارند. انتخاب دوربین مراحلی دارد که به آن اشاره می کنیم.

    • انتخاب نوع دوربین با توجه به مکان مورد نظر

    اینکه در چه مکانی از دوربین مداربسته میخواهید استفاده کنید؟ آیا موقعیت مورد نظرتان وسیع است یا وسعت آن کم است؟ برای محیط اداری میخواهید یا درب منزل؟ پس بهتر است قبل از انتخاب دوربین شرایط مکانی سنجیده گردد.

     

    • تعیین نوع دوربین

    پس از تعیین موقعیت قرارگیری دوربین، حال باید ببینید چه دوربینی نیاز دارید

    از نظر نوع سیگنال: 1)آنالوگ 2)IP  3) دو منظوره

    از نظر ظاهری: 1)دام 2)صنعتی 3)مینیاتوری 4)مادون قرمز 5)اسپید دام

    از نظر پوشش: 1) ضدآب 2) مخفی 3) قاب فانتزی

     

    • بودجه و هزینه لازم برای خرید دوربین

    دراین قسمت اینکه کیفیت و کارایی دوربین برای شما اهمیت دارد یا قیمت آن مشخص می شود. برای مثال دو برند هایک و داهوا، هر دو از برند های معتبر بین المللی هستند، اما قیمت آن ها متفاوت است. قیمت دوربین هایک ویژن بیشتر از قیمت دوربین داهوا است پس اگر قیمت و هزینه برای شما مهم است و میخواهید کمتر هزینه کنید، دوربین داهوا خریداری کنید اما اگر هزینه زیاد برای شما مهم نیست، دوربین هایک ویژن را خریداری بفرمایید.

     

    • برند بودن دوربین مداربسته

    در هر حالتی، برای خرید هر محصولی بهتر است با کیفیت ترین آن محصول را خریداری بفرمایید. اینکه محصولی را در سطح بین الملل بپذیرند و در کشورهای مختلف به پخش و توزیع آن بپردازند یعنی برند بودن. اما تعداد زیادی از این محصولات برند دوربین مداربسته در بازار است، چطور می توان تشخیص داد کدام کیفیت بهتری دارد؟ شما در اینجا با مقایسه قیمت دوربین مداربسته و صحبت با افراد با تجربه، می توانید به کیفیت آن پی ببرید.

     

     

     


    برچسب‌ها :
    شنبه 4 مرداد 1399 - 17:02 نویسنده : شایان بازدید : 298 ادامه مطلب
    صفحات وب
    Pages